Biciklom oko Prigorja kružna je staza koja prolazi kroz zanimljive dijelove okolice Križevaca i Kalničkog prigorja. Staza je zahtjevna i u cijeloj svojoj duljini preporučljiva za bicikliste u formi. Za sve ostale, postoji nekoliko alternativnih pravaca povratka.

Staza počinje u središtu Križevaca, prolazi kroz Gornji grad i skreće desno pored groblja u pravcu Apatovca. Prolazi kroz Ivanec Križevački i Glogovnicu gdje slikovitim krajolikom dominira prostrana kasnogotička župna crkva Uznesenja Marijina. U Marinovcu staza skreće lijevo prema Osijeku Vojakovačkom, poljoprivrednom mjestu na čijoj uzvisini stoji crkva Sv. Nikole. U podnožju mjesta nalazi se vuglenica, peć za izradu drvenog ugljena pri kojoj se može prisustvovati tradicionalnom načinu izrade drvenog ugljena. Staza nastavlja prema Vratnu, slikovitom tjesnacu u istočnom dijelu Kalnika. Nakon skretanja lijevo prema mjestu Kalnik, u podnožju prije uspona, nalazi se izvor pitke vode kojim se opskrbljuju Križevci i okolica. Nakon 3 km uspona, dolazi se u središte Kalnika. Glavna staza nastavlja prema Obreškim klijetima dok desni odvojak staze iz Kalnika, vodi prema ostacima Starog grada Velikog Kalnika i Planinarskom domu. Staza prolazi kroz ulicu starinskih vinogradarskih klijeti, lokalno poznatih kao „Ilica“, te u Vukovcu izlazi na glavnu cesti prema Gornjoj Rijeci. Dolinom potoka Reke, staza vodi kroz Donju Rijeku, Barlabaševec, Lukačevec do Miholca gdje skreće desno prema Brežanima i Ravenskoj kapeli, jezeru koje je poznato okupljalište lovaca i ribolovaca. Prateći potok Črnec, staza vodi do Dubovca i Velikog Ravena, gdje kraj crkve Sv. Ladislava skreće desno prema Malom Ravenu, Špirancu i Prikraju da bi se kružno vratila pored željezničke stanice u Križevcima do centra grada.